onsdag, juni 22, 2011

the day is almost over.

Har haft en trevlig dag med lillasyster. Vi har varit Grans och tittat på lite djur, ätit kinamat, sett Mean Girls 1 & 2 och skrattat. Väldigt trevligt att rå om henne lite.

Nu är jag dock väldigt trött så jag funderar nästan på att krypa ner redan nu. Känns lite tidigt, men med tanke på hur lite jag har sovit på senare tid är det kanske bra att få sova länge någon gång.

Just det, det viktigaste av allt idag är ju att älskade har kommit hem. Så underbart att få pussa och krama på honom efter alla dessa dagar ifrån varandra. Hela sju dagar får vi krama och mysa. Så jävla underbart!

En sista sak innan det blir punkt är att jag är glad att jag fixade håret innan jag for och hämtade Saga, för ska man bli fotograferad är det alltid bra att se någorlunda ordentlig ut, haha.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: