torsdag, maj 31, 2012

I thought it was summer.

Sitter här på altanen i stugan och fryser. Det är verkligen inte okej att man måste klä sig så här mycket den här tiden på året.

Och om det nu är någon av er som tänker "varför går hon inte bara in om hon nu fryser så förbaskat?". Då kan jag tala om för er att det är kallare inomhus eftersom värmen inte har varit på under vintern.

Sen är mamma utomhus och jag vill ju hålla henne sällskap medan hon arbetar. Hade jag kunnat hjälpa till hade jag självklart gjort det, för det ser inte ut som att hon fryser (snarare tvärtom) men i mitt tillstånd tillåts inget hjälpande. Så jag ska istället gå in och hämta sovsäcken som jag kan krypa ner i (åtminstone sätta in benen i den). Det borde ju hjälpa lite.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Elin sa...

Nog tillåts det, du är inte dödligt sjuk, bara gravid lilla vännen ;P Pöss!

Elin sa...

Haha, ja okej ;P Vi ses imorrn kära! Puss och kram!