fredag, juni 02, 2006

Onödigt, onödigt.

Att prata illa om de döda, det är inte alls bra och det vet jag.
Och sen vet jag även att det inte är hans fel att jag inte får någon sovmorgon. Men att vakna varje morgon 08.20 av Svullos skrikande röst är INTE kul!
Det är fruktansvärt.
Igår lyckades jag dock somna om när Fluffy åkte iväg till skolan, det var skönt som attan. Men idag gick det inte. För mycket grummel i huvudet. Alldeles för mycket grummel.
Inte bra, inte bra alls!

Ja, 2 juni idag.
Och som tur är så är det inte bara sommarmånaden som kommit, jag tror också att värmen är på väg hit. Det är helt blå himmel utanför mitt fönster och termometern visar på 14.2 och klockan är bara 10.17 än så länge.
Dagen kan ju bara bli bättre och bättre...

Idag är det som sagt 2 juni och fredag.
Avslutning på skolan. Men eftersom jag tillhör den skaran som inte fått ihop någon C-uppsats kan jag inte ta examen. Men vad gör det om hundra år? Hahaha.. Försöker verkligen se positivt på saken, men det enda jag kan tänka på är hur jävla trög jag är som inte kan vara smart och disciplinerad som alla andra. Suck!
Nej, det kan jag inte tänka på nu, jag vill inte förstöra den här underbara fredagen med en massa dumma tankar!

Jaja, nu börjar det blir skit det jag skriver. Onödigt, onödigt.
Ska nog ta mig någonting i magen. För den skriker lite. Onödigt, onödigt....

Inga kommentarer: