fredag, januari 26, 2007

Friday Feelings.

Kanske inte blir så mycket skrivande idag.
Tänkte mest säga hej och att allt är bra.
En lugn fredag i min soffa. Kanske jag tar ett danssteg eller två också, jag blir så påverkad av de på teven. Jag menar, jag kan ju nästan alla danser efter förra året...
Godisskålen är full. Än så länge. Känner jag mig själv är den nästintill tom innan ögonen stängs igen senare ikväll...

Vill avsluta med att säga att jag tänker på de som förlorat någon som stod dem nära. Har tillbringat den senaste timmen att läsa om Christian Sellergren som tog sitt liv i slutet av förra året. Hemskt, fruktansvärt, berörande... Tänker på hans mamma, pappa, flickvän, syskon och vänner. Ingen och då menar jag INGEN ska behöva gå igenom vad de går igenom just nu... Det känns hemskt att man själv klagar på småsaker i livet när det finns de som har det värre...

Änglarna får mina tankar idag. Speciellt mina egna; älskade mormor (1938-1997) och älskade vackerpojken, den bästa katten i världen (1989-2006)...

Heaven is a place nearby!

Inga kommentarer: