onsdag, november 28, 2007

10 Things To Tell...

Har gått och blivit förkyld. Åt helvete! Hoppas bara inte febern kommer för på lördag är det party och då kan man inte vara sjuk. Så det så! Men mitt i allt snorande snodde jag en liten, liten lista från Nina...

1. Berätta om första fyllan.
Ett sexpack folköl och ett sexpack 2,25% cider.. Ragglade hem med hjälp av några vänner och ramlade sedan ut från toaletten till min storebrors stora förvåning.. (Jag var 14!)

2. Berätta om första kyssen.
Oj.. Jag var åtta år (det ska börjas i tid). Pojken hette André och jag tror det var på hans lekstugebro eller i någon snödriva någonstans, men det lika gärna ha varit hos en kompis medan vi spelade Ronny & Ragge... Hahaha... Underbara minnen!

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Hahaha.. Det är många snyggingar som har fått en liten smakbit.. ;) Jonna, Jonken och Micke är bara några.. ;P

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Den yngsta, nog 86a och den äldsta, lite osäker där, men kanske 78a

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
OMG! Been there, done that, got the fucking t-shirt! ;)

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Ögonen

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Aqua's eller kanske Arvingarna (den skivan, vet jag dock inte var den är)

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Manlig; Henke Lundkvist, no doubt! Kvinnlig; Jessica Alba! ;P

Inga kommentarer: