fredag, januari 11, 2008

Changes.

Om någon undrar varför bloggen inte uppdateras, ska jag berätta att en dag kommer jag att uppdatera. Men, som det är just nu vill jag bara säga att jag forfarande lever, men att livet inte riktigt är som jag vill. Men jag lovar att uppdatera när jag känner att jag har orken att berätta eller åtminstone bara skriva någon rad. Hoppas ni inte glömmer bort mig (om det nu är någon som läser, annars är det bara jag själv som inte ska glömma bort bloggen...) under tiden som det kanske går innan ett nytt inlägg dyker upp. Men jag orkar inte nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag har just undrat vart du tagit vägen! Senast idag mitt på dan faktiskt. Läser din blogg varje dag ;P Hoppas inget allvarligt hänt, men hoppas så klart att det ska lösa sig! Jag hänger kvar här tills du börjar skriva igen! kram frida