söndag, mars 16, 2008

The End of Slacking.

Nej, nu får det vara nog. Imorgon är det dags. Två veckor har gått och jag orkar inte med en vecka till. Jag ska stänga av mobilen så att de inte kan be mig jobba och om knät krånglar tänker jag ignorera det och göra som jag vill. För jag orkar verkligen inte med en vecka till.

Jag trodde aldrig jag skulle klara av att hålla på rutinerna, men jag lyckades. Dock grusades det litegrann tack vare människan (eller människorna?) som spillde ut sin dricka på dansgolvet. Men nu är det slut på tjafset. Imorgon tar jag tjuren vid hornen. Imorgon börjar jag om med mina morgonpromenader. Så är det bara!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Okej, men man får ju inte alltid bestämma, så är det ju bara : P

J sa...

Låter bra :) Får väll se om det går att joina någongång ;) Sov gott!! Det ska då jag göra nu :) Puss

Anonym sa...

Hoppas du kom igång med dina promenader idag : )

J sa...

Mmm visst ser det spännande ut :) Men vissa saker är inter vad de verkar vara....... LÄNGTAR tills man får se :D Puss puss!