onsdag, mars 12, 2008

Making a List.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
”Fy fan, skulle någon se mig nu skulle de dö!”

2. Hur mycket kontanter har du på dig? !
Jag tror det låg några mynt i köket, men vet inte hur många de var…

3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Har visst bara ett missat samtal…

4. Vilken är din favorit-ringsignal på din mobil?
Självklart ”I’ll Be There For You”... Är man Vänner-nörd så är man.

5. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Ett vitt linne och Mickes stora gröna munkjacka

6. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
För tillfället har jag inga skor på mig och de skor jag har haft på mig idag har jag ingen aning om vad det är för märke, dock har jag haft mina Foppa-tofflor på jobbet…

7. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust när jag är vaken, men helst kolmörkt när det är dags att dejta John Blund

8. Vad gjorde du vid midnatt?
Låg i soffan och såg serier…

9. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Hahaha… Det är från Trogen, 9 mars 02:51:

”Du har då aldrig trott på tårar… de passar inte för en karl..om man e över 15 vårar…finns inga känslor kvar…kan du förstå 2 våta kinder…dom torkar lika snabbt igen,man rår ej för att tårar rinner,när man misst sin vän…JAG VILL HA EN EGEN MÅNE, JAG KAN ÅKA TILL..där jag kan glömma att du lämnat mig..jag KAN sitta på min måne…o göra vad jag vill..där stannar jag tills allting ordnat sig!! Blir alltid Ted då man inte svarar på telefonen! Hehe :)”

(Det är en precis kopia av sms:et så om ni tycker det är skrivet roligt så är det så!)

10. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Stockholm?

11. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Oj, Micke?

12. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Det måste nog ha varit Tara, men det var väldigt längensen… Dock kramar jag ju om Fluffy (min ”hund”) varje kväll, men han räknas nog inte?!

13. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Snus?

14. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga alls…

15. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Det måste nog ha varit när jag var liten… typ kring sju-nio års åldern…

16. Din värsta fiende?
Just nu? Mitt knä tror jag, för det förstör mina rutiner…

17. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En orange blomma typ.

18. Vad var det senaste du sa till någon?
”Hejdå, vi hörs!” Till Elisabeth och Jenny No på jobbet…

19. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Cash is king!

20. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Absolut…

21. Senaste låten du lyssnade på?
Jag tror det var BWO’s melodifestivallåt Lay Your Love On Me, för den är fast i huvudet och då och då kommer den upp till ytan och jag måste sjunga en strof…

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe listor är såå bra fördriv ;) Och roliga att läsa tycker jag :) Hoppas det är bra??