onsdag, juni 25, 2008

My Day Off.

Ja, idag är jag ledig. Har precis ätit en sen frukost. Hade först tänkt promenera imorse, men med tanke på att jag fortfarande är lite förkyld så kanske det är bra att vänta ut den lite till. Vill ju inte göra någonting så att jag förvärrar det.

Måste åka upp på jobbet (Darub) och få en autograf av min chef, så att jag kan få lite pengar. Men måste vänta en timme för jag vill inte störa mitt i lunchen. Sen vette tusan vad jag ska hitta på. Kanske far jag till lägenheten och pillar lite. Har ju lite att packa upp.

Dock har jag inte fått tag i någon säng än, så jag har inte kunnat vara där så mycket. Men jag har kanske en på gång, bara jag får svar av gubben som säljer den. Vore skönt att få i ordning litegrann. Känns ju som inte så kul att äntligen ha en lägenhet och sen inte kunna vara där.

Nåja, inte särskilt intressanta meningar jag får ihop denna onsdagsförmiddag. Kanske ska fördriva tiden med någon serie för att sen få autografen understökad. Hade hoppats på solsken på min lediga dag, men man kan tydligen inte få allt.

Inga kommentarer: