onsdag, januari 27, 2010

let it snow.

När man är inomhus hela dagen missar man vad som händer utanför dörrarna. Men det blev jag varse om nu när jag tog Tara på en liten kisstur. Det är helt galet med snö. Fy fan och att gå i djupsnö med träningsvärk är inget jag rekommenderar. Men jag är väldigt glad över min julklapp. Hur hade jag klarat detta (o)väder utan dem? Jag vet inte. Däremot vet jag någon som är överlycklig över vädret. Hon släpper väääldigt mycket hår, har fyra ben och är otroligt söt. Haha...

1 kommentar:

Clara Wiktorsson sa...

det är faktiskt det värsta och mest idiotiska jag hört?? jag förstår verkligen inte alls varför de gör på ett sådant dumt sätt?! Hellre hade jag velat ha som vanligt, 7800 alla månader!! ELLER så hade det kunnat vara mer nu i januari men sedan mindre i MARS exempelvis, så att det inte går ett ÅÅR mellan gångerna? Saknar att prata med dig nu.. vi kanske kan ringas snart igen? :) puss ;*