tisdag, januari 26, 2010

very intriguing.

Har precis sett det nya avsnittet av Greek och som jag har längtat efter detta avsnitt. Men det är alltid lika tråkigt när det tar slut. Haha. Men det kommer ett nytt nästa vecka igen. Underbar serie.

Nu måste jag klä på mig något annat än pyjamasen och fara iväg en sväng. Prioritet ett är snus. La precis ut min sista snus så det det absolut första jag ska köpa. Sen får vi se om det kommer med något mer hem, jag vet inte, jag vet i alla fall att jag är ute efter någon lösning på min garderobskris. Det har nämligen hänt en olycka och alla mina kläder ligger i en hög och har ingenstans att ta vägen. Inte kul. Måste ju även förbi Dollarstore, bara för att. Haha, jag älskar Dollarstore och nu borde det ha kommit in en massa nytt efter alla helger och sånt. Spännande va?

Inga kommentarer: