onsdag, juli 07, 2010

let's learn telepathy.

Tycker inte riktigt om det här. Det är andra gången på bara några veckor som vädret förstör planerna. Det var tänkt att jag, Elin, Jonna och Enya skulle fara ut till stugan och sola och bara vara. Men som det ser ut nu skulle vi bli väldigt blöta och min förkylning skulle säkerligen bli värre. Jävla skitväder! Nästa gång vi planerar någonting ska vi sköta det med telepati så vädergudarna inget vet.

Så dagen blev ju lite förstörd kan man ju säga. Men jag ska ändå fara ut till mamma i stugan. Hon behöver vatten (vattnet i kranen är inte drickbart) och sen skulle hon baka muffins så varför inte fara ut och mysa en stund där ute med mamma och muffins? Jag tar med mig boken ifall jag blir sugen på att läsa. Vilket är jag typ hela tiden eftersom boken är så jävla bra, haha. Hostan skulle jag vilja lämna hemma, men jag antar att den måste följa med. Roligare sällskap har man ju haft!

Inga kommentarer: