söndag, juli 04, 2010

second place.

Mätt i magen. Vi var dåliga idag igen. Typiskt. Men då är det ju söndag och vi kan låtsas att vi är bakis, då är det mer okej, haha. Har tillbringat dagen med att titta på fotboll (Pite Summer Games). Öjebyns flickor (-95) spelade först semifinal som de vann och någon timme senare var det dags för final. Tyvärr förlorade dem, men jag måste ändå säga att de ska vara nöjda och stolta över sin insats i helgen. Ni är så duktiga flickor!

Regnet öste ner under finalen men som tur var hade jag med mig paraply, men jag blev ändå blöt i baken och om fötterna, men vad gör man inte för att se när flickorna spelar? Haha. Snart ska jag byta om och fara till jobbet. Femte dagen i rad, snacka om att det ska bli skönt med en ledig dag. Jag längtar! Idag är det en ny tidning som ska läsas. Inte ny, som i ny på marknaden, utan ny för mig. Norra Västerbotten (eller Norran som de säger i hemlandet (Skellefteå)). Det ska bli spännande. Mycket spännande.

Inga kommentarer: