onsdag, mars 23, 2011

trying an old trick.

Fick hicka precis då jag skulle skicka iväg tidningen, snacka om tajming, haha. Men eftersom det inte finns någon lingonsylt till hands fick jag använda mig av dricka-upp-och-ner-tricket. Det fungerade. Puh! Men jag ska inte vara alltför självsäker för när jag minst anar dyker den upp igen. Usch!

Nåväl om några minuer står det "filhantering klar" inne i studion och då får jag äntligen åka hem. Har inte bara krångel i halsen, utan jag har även ont i knäna (tur att älskade inte är här, för då hade han sagt "ovanligt", haha) så jag vill åka hem och ta en dusch och lägga mig i sängen. Behöver vila och jag ska även be min kära sambo att hänga upp rullgardinen för imorrn har jag ingenting att vakna till, så då vill jag inte ha några störningsmoment!

Inga kommentarer: