söndag, december 11, 2011

not much to tell.


Denna tredje advent har jag tillbringat i soffan. Det har varit en hel del skidskytte och annan vintersport. Har även försökt åtgärda nageltrånget och det känns faktiskt lite bättre än tidigare. Förutom det har jag börjat kolla igenom alla blogginlägg för 2011, för snart är året slut och då ska jag bjuda på en sammanfattning och eftersom jag lider av minnesförlust i många fall är det bra med lite recap.

Annars händer det inte så mycket här hemma. Är sjukt jävla skönt att inte vara trött (nåja, jag är i alla fall inte tröttare än vanligt) och sliten en söndag. Behövs verkligen. Nu måste jag dock gå in i köket och samtala med älskade. Middag måste förtäras och ingen av oss har några bra idéer, så nu måste vi slå våra kloka huvuden ihop för jag börjar jobba om dryga två timmar och innan dess ska något ätbart ha landat i min mage.

Inga kommentarer: