lördag, december 31, 2011

this one's for you.

Det här kommer bli årets sista inlägg här på bloggen (tror jag, man vet aldrig med mig). Jag skulle vilja ta detta tillfälle att tacka alla de som varit med mig under detta fantastiska år. 2011 har verkligen varit helt galet bra (mer utförligt får ni i sammanfattningen som kommer i början av nästa år) och jag lovar att 2012 kommer bli minst lika bra, om inte ens lite bättre. Men en dag i taget ska jag ta och leva i nuet. Så länge jag får omges av samma människor som detta år kan det inte bli annat än fantastiskt.

Ni där ute som känner att ni blir träffade, ta åt er, det är tack vare er som året och mitt liv för den delen, har blivit så underbart som det faktiskt är. Utan er hade det inte varit ett leende på mina läppar denna dag och ingen annan dag heller för den delen. Jag ska avsluta 2011 med underbara människor och då tänker jag speciellt på en. Han som följer mig genom allt. Han är mitt allt. Vi kommer att gå in i det nya året med ett leende på läpparna och bara njuta av varandra och allt som händer runt omkring oss.

Jag tycker att ni också ska göra detsamma. Le och se fram emot alla utmaningar som kommer och se även fram emot alla hinder, för de gör livet mer spännande och kan man inte ta sig över ett hinder är det bara att gå på sidan om. Så, tack till er alla (ni vet vilka ni är) jag hoppas att ni tar hand om varandra och att vi aldrig, aldrig kommer skiljas åt. Ett liv utan er skulle vara svart och mörkt och jag är mörkrädd. Vi hörs igen nästa år! Nytt år, nya möjligheter!

GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR ! Nästa år blir helt fantastiskt på många olika sätt..// Mamma