söndag, januari 01, 2012

a new year has come.

2012. Tjugohundratolv. Tvåtusentolv. Tjugotolv. Tjugolaxtolv. Det spelar ingen roll hur man skriver eller säger, det är nytt år. Gårdagen var helt fantastisk. God mat, spel (Twister var roligast, framförallt att titta på), raketer och ett sällskap som verkligen inte går av för hackor. Så, som sagt en fantastisk kväll.

Idag har det varit soffläge från start. Har varit helt utslagen och haft världens huvudvärk. Som sig bör en söndag möjligtvis och framförallt dagen efter fest, men nu var det ju som så att jag bara drack vatten hela kvällen (anledningen till det är det ingen som har med att göra, så då vet ni det), så den här bakiskänslan tycker jag är jävligt obefogad. Nåväl, VF gör inte sig själv så jag sitter här som vanligt. Dock har det inte kommit många sidor (en som gick att använda), så jag ska göra det jag gör bäst, kolla på serier.

Inga kommentarer: