tisdag, januari 24, 2012

from sort of happy to big time mad in a second.

Har nu sovit i en och en halv timme och huvudet känns lite bättre. Ögonen och kroppen skulle dock vilja sova ännu mer och halsen är inte alls som jag vill (men ändå inte jättefarligt, än). Men huvudvärken är borta för nu i alla fall. Skönt. Har även beställt middag från onlinepizza.se. Orka laga mat liksom....

Tyvärr fick jag precis ett meddelande från budfirman att de inte bekräftar min beställning och därför får jag hämta min pizza själv. Vad är det för jävla påhitt? Det är kallt ute och därför har jag en kall bil och jag är typ sjuk. Nu har den där sidan krånglat de senaste gångerna, så just nu tycker jag inte om dem. Tyvärr så måste jag ju fara iväg och hämta pizzan själv för jag är så jävla hungrig och inte särskilt sugen på att laga mat (tror inte ens jag har någon mat hemma att laga, mat som är riktig mat i alla fall). Suck!

1 kommentar:

J sa...

Äsch då.. Är man hungrig så vill man ju ha maten nu! Vart kommer pizzan ifrån, är den god? :)