tisdag, januari 03, 2012

my 2011 pt 3.


September:
Friidrotts-VM fortsatte och det blev massor med teve-tittande. Sover dåligt. Nedräkning till MIN dag börjar. Vi fick en ny tidning till jobbet, VF (Västerbottens Folkblad) vilket resulterade i att jag äntligen (efter tre år) fick en helt egen rad på schemat. Gjorde comeback i matchstället efter drygt ett år och det slutade tyvärr med förlust, men jag gjorde ett målpass och ett mål. Malmö snodde älskade. Jax återkom i rutan. Stefan Liv omkom i en flykrasch i Ryssland. Vi bokade utlandsresa. Spelade tennis (första gången i mitt liv) istället för innebandy. Damon återkom i rutan. Vi lyckades klara oss kvar i division 3. Bakade till min dag. Försökte skruva ihop sängborden vilket inte gick så bra. Fyllde 27. Tog första Twinrix-sprutan inför utlandet. Spelade Farmer's Golf med jobbet. Klarade två och en halv vecka utan godis.

Oktober:
Började månaden i Umeå för fotbollsavslutning. Älskade fyllde 26. Hade lite förkylningskänningar. Hade möte om tränarjobb (vilket jag heller inte har berättat om, förlåt, men jag ska i Mars börja tränar flickor '00). Vi bytte bil. Ett halvår utan Tara. TURKIET ♥ Vi firade sex år tillsammans. Hade migrän för första gången på cirka tio år. Hängde i Boden. Började sova väldigt bra efter att ha varit utomlands. Firade Halloween utklädd till vampyr, i Munksund. Började se Happy Endings.

November:
Fotbollsträningen drog i gång för säsongen. Råkade fara på jobbet trots att det var röd dag. Till Boden för att fira storebror som fyllde 32. Fick en smäll på stortån, vilket gjorde att jag var borta en hel del från träningen. Min värsta mardröm inträffade i verkligheten. Köpte ny teve och tevebänk. 11-11-11 var en väldigt dålig dag. Såg Breaking Dawn pt 1 på bio. Spontanfest med Elin och Jecka. Var till Boden för att fira mamma som fyllde 51. Var till Skellefteå och träffade pappa och firade farmor som fyllde 80. Var och såg Skellefteå AIK live för första gången. Julpyntade EFTER första advent (vilket aldrig har hänt förut). Skidskyttepremiär.

December:
Hotellweekend i Skellefteå med Lindberg och Ludmila, vilket resulterade i hotellfrukost två dagar i rad. Hade en shoppardag i Luleå. Nageltrång. Hade en dålig sov-period. Bjöd Marklund/Svanberg på palt. Julfest med jobbet på Nordkalotten, hotellfrukost igen. Var väldigt trött. Såg Sherlock Holmes 2 på bio. Tog en time-out från fotbollen på grund av motivationsbrist. Dan före dopparedan-mys i Boden. Julafton i Skuthamn. Juldagsmiddag i Bersika. Mycket soffliggande under mellandagarna. Migrän. Dålig nattsömn. Nyår firade vi i Munksund och jag var nykter.

Inga kommentarer: