torsdag, januari 19, 2012

I'm the weakest link.

Idag har lite grejer blivit gjorda. Först var det en gubbe här och rensade avloppet (tack för det!). Sedan var jag in till stan för att shoppa. Skulle kunna följas av jubel, men jag shoppade bh:ar och det är fan inte kul. Det sprack nämligen en bygel igår och då insåg jag att jag faktiskt inte köpt nya underkläder på väääldigt länge, så idag fick bli en sån dag. Inget roligt nöje om jag säger så. Men jag fick mig tre nya fina i alla fall.

Sedan somnade jag en sluring på soffan mitt under damernas sprint (typiskt) och blev väckt av en annan gubbe (han plingade på dörren, han stod alltså inte i dörröppningen) som kom hit och konstaterade att temperaturen i lägenheten är fullt normal och att det är jag som är den felande länken. Jag kan alltså inte skylla på någonting att jag måste sova i långbyxor och tofflor under dubbla täcken. Jävla blodcirkulation!

Inga kommentarer: