onsdag, mars 13, 2013

en början.

Hostan håller på att driva mig till vansinne. På dagarna. Nätterna är inte lika hostiga och inatt har även sonen sovit rätt bra så jag känner mig mer utvilad idag än igår. Alltid något.

Men jag tänker inte sitta här och babbla på om min hosta, det gör inte gott någonstans. Så istället tänkte jag visa er lite bilder från huset. Det har ju faktiskt inte blivit några sådana än och vi har ju faktiskt hunnit bo här i ganska snart ett år. Men det är mycket att fixa hela tiden.

Men ett rum är som färdigt och därför tänkte jag att ni skulle få se hur vi har det (ni som inte kan komma och hälsa på vill säga, ni som kan det får inte se på bilderna, ni får komma hit istället. Fast kanske inte just nu när det är sjukstuga, men när vi är friska så klart).

Det är allrummet jag kommer visa för er och det är väl tänkt som tevespelshörna/lekhörna, men än så länge används det mest som avlastningsyta. Men sonen växer ju och snart får han väl ta sig an det som sitt andrarum eller något sådant.
Hursomhelst, här kommer före- och efterbilder. Enjoy!


Nu tänkte jag passa på att vila en stund medan marodören ligger ute och snarkar i vagnen. Han är på sitt gnälligaste humör just nu så det är rätt skönt att det är tyst runt omkring mig. Men det är inte lätt att vara liten plutt och samtidigt vara snorig och ha en mamma som envisas med att snyta en hela tiden. Usch och fy!

Nåväl, på återseende!