torsdag, januari 23, 2014

badrumsposering.

Som ni vet lever jag ju efter mottot "bättre sent än aldrig". Typ väldigt ofta.
Men det är ju faktiskt sant.

Så här kommer lite fler husbilder. Denna gång är det badrummet som fått stå modell och jag ber om ursäkt om bilderna inte visar helheten, men ni får helt enkelt komma och hälsa på om ni vill ha själva känslan och verkligen se hur jävla snyggt det är.

Så är det.
Före...
... och efter.

Och har ni missat det (det kanske är någon läsare som inte vet om att min son har en egen blogg) så finns det fler husbilder på sonens blogg. På hans rum. Tyvärr inga före-bilder då de sitter som gisslan i min gamla hårddisk som har konstiga krav så jag kan inte rädda de just för tillfället. Men jag jobbar på att få hit någon expert på hårddisk-gisslandramor (dramer?) så förhoppningsvis kan de räddas innan de går helt förlorade.

Nåväl, för att komma åt inlägget där bilderna på hans otroligt fina rum (jag är grymt nöjd över det) är det bara att trycka här. Och när ni ändå är där och speciellt då om ni är där för första gången, kan ni ju läsa lite och kanske lämna en liten kommentar eller två. Jag vet att han skulle uppskatta det. Även om han är som sin mor. Inte särskilt effektiv med bloggandet.

Jaja, jag ska se om jag det finns något sorts kvällsfika innan jag kryper ner under täcket. Det är ju faktiskt en dag imorgon också och jag hoppas den har samma temperatur som idag för det gick ju faktiskt att vara utomhus idag.

Godnatt!

Inga kommentarer: