fredag, april 25, 2014

jag är tillbaka.

Har nu gjort mina två första "riktiga" jobbpass (de fyra introdagarna räknas inte). Började med ett ordentligt pass igår på fyra timmar. Bra start och avdelningen jag var på är den lugnaste av de alla så det blev fyra väldigt låååånga timmar.

Idag började arbetsdagen kvart i sju och slutade klockan fyra. En full dag med andra ord och jag är rätt trött nu kan jag säga. Och after worken på Furuborg gjorde inte saken bättre. Får se om jag orkar se klart Let's Dance ens.

Men som det är skönt att vara tillbaka i jobbsvängen. Få komma hemifrån och få göra någonting annat än ligga i soffan och dröna. Sedan att inkomsten blir en aning bättre gör det faktiskt lättare att kliva upp före fan på mornarna.

Men imorgon ringer ingen klocka och jag hoppas verkligen den lille huliganen är snäll med sin mamma.

Inga kommentarer: