onsdag, oktober 22, 2014

ny dag, nya tag.

Den lilla huliganen sov till strax efter åtta!
Det kallar jag sovmorgon i denna familjevärld jag lever i. Och det innebär att jag hade fått dryga tio timmars sömn. Yes, "hade fått", om det inte hade varit så att jag var vaken kring sex-sju (nojjan över att inte vilja missa telefonen ifall jobbet ringer är inte rolig när man behöver så mycket sömn som möjligt). Men jag har ju ändå sovit väldigt bra med tanke på att somna kring tio igår. Så det är ju bra.

Idag ska vi hitta på roliga saker.
Typ som att kolla in en ny soffa och baka.

(Gårdagens depp berodde till viss del på den massiva tröttheten, men även till viss del på avundsjuka och är det någonting jag verkligen inte tycker om är det avundsjuka för det är bara fult och patetiskt att jämföra sig med andra. Så idag ska jag försöka att inte tänka på det utan bara tänka på hur bra JAG har det.)

Inga kommentarer: