måndag, februari 19, 2007

Black Out.

Hamnade i någon sorts koma i veckan, eller dylikt. Därmed blev det inga uppdateringar här. Jag vet inte riktigt. Det är mycket som går runt i huvudet, men det sjuka i det är att det bara går runt i huvudet. Jag gör ingenting åt det. Jag bara låter det mala på och mala på och mala på... Sedan gnäller jag att jag har tusen saker som borde bli gjorda och vad gör jag? INGENTING!!! Jag är inte bara blond, jag är oerhört smart också... Eller hur var det där nu?

Idag väntar jobbet. Åtta timmar av blöjbyten, matningar och spring. Men det ska bli skönt. Börjar bli måttligt less på att sitta hemma. Så med det sagt måste jag skynda mig in i duschen och äta frukost så att jag kommer i tid...

Rosvik förlorade igår igen.. Det gjorde ont att se dem. Måtte de skärpa sig nu i slutet av serien. En andra plats ser så mycket bättre ut än en tredje eller fjärde....

Inga kommentarer: