lördag, juli 19, 2008

I've Been Challenged.

Regler:

Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

5 saker som finns på din "att-göra-lista" idag?
1. Byta maskin i tvättstugan
2. Väcka Micke genom att hoppa på honom
3. Äta middag
4. Läsa in UNT
5. Träffa mina fulla kompisar ute i vimlet

Vad gjorde du för 10 år sedan?
13 år gammal. Sommarlov från skolan. Bodde i Boden med mamma och bröderna. Mer än så kan jag inte riktigt komma ihåg. Tyckte väl att det skulle bli spännande att börja åttan.

Ställen du bott på?
- Unbyn
- Boden (Jag vet att Unbyn hör till Boden, men jag menar i stan)
- Piteå
- Stockholm (två månader 2006)

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
Utan inbördes ordning:
Lösa en massa lån, både för mig själv och andra i min närmaste krets.
Skänka pengar till välgörenhet.
Bjuda vänner och familj på en jorden runt-resa.
Starta eget företag.
Shoppa skoningslöst.

Jag utmanar:
Jonna, Elin, Sushi, Jecka, Linniz och Julia

2 kommentarer:

J sa...

I´m done! :)

Anonym sa...

Klar! :D