fredag, juli 11, 2008

Who's In Charge?

Nu blir jag måttligt irriterad. Eftersom solen lyste och jag blir gräsänklig på söndag (och jobbar hela dagarna tills dess) tänkte vi fara ut till havsbadet och strosa lite och bara vara. Men vad händer? Jo, himlen öppnade sig och det vackra vädret var som bortspolat (så jävla rolig jag är). Vi bestämde då för att åka hem och städa istället.

Vad händer då? Jo, solen kommer tillbaka och nu har det varit solsken ett bra tag. Det är helt ofattbart. Vem är det som bestämmer över vädret egentligen? Jag behöver veta så jag vet vem jag ska ligga med för att få sol...

Det är så typiskt. Jag förstår inte vad jag kan ha gjort för att förtjäna såna här hemska dagar, fulla med regn och helt enkelt skitväder. Jaja, vem behöver solsken när man får åka till jobbet en fredagkväll istället för att umgås med sina vänner?

Inga kommentarer: