onsdag, juli 09, 2008

My Wednesday.

Igår när jag skulle sova tänkte jag att jag åtminstone kunde sova till tio-halv elva. Det hade varit skönt (jag brukar nämligen sova till typ åtta-nio även om jag är ledig). Efter en natt med mycket röriga drömmar och många uppvaknanden, vaknade jag tillslut och tittade på klockan 10:22. Hur bra som helst!

Så nu har jag nyss stoppat magen full med mat, tagit min morgonsnus (härligt!) och ska strax in till stan. Hade tänkt få mig en klipptid, för nu börjar håret se ut som en rishög. Usch. Annars hade jag inte tänkt göra så mycket. Vädret är ju inte precis så trevligt så någon större utflykt tänker jag inte ta mig för.

Jaja, hur som helst, så ska jag byta om. Kan inte åka till stan i pyjamas. Eller kan och kan, jag brukar ju inte vara den som är den, men det blir nog lite lite kallt idag.

Inga kommentarer: