fredag, september 23, 2011

at work.

Det kom aldrig någon husdoktor. Tiden hann rinna iväg för henne. Så antingen väntar jag tills hon kommer hem på söndag eller så får jag flirta med mina sjuksköterskekompisar. Jag har inte bestämt mig. Men å andra sidan har jag fan inte tid förrän på söndag och då kommer ju ändå min doktor hem. Äh, vi får se hur det blir.

Annars sitter jag på jobbet. Det blev lite ändring. Skulle ha gjort VF, men jag fick byta till UNT istället. Lite schemastrul så vi som jobbar delar på VF. Det har gått alldeles utmärkt tidigare och ska väl inte vara några problem den här gången heller. Dock är jag riktigt hungrig, så jag ska ta mig någonting att äta innan jag tar hand om sidorna som ligger bredvid mig.

1 kommentar:

Elin Marklund sa...

Hej gumsi :) Hoppas det gått bra på jobbet :) Jag har då inte heller tid i helgen då jag jobbar + ikea imorrn och mys med älsklingen på söndag då han ska vara borta hela nästa vecka, eller iaf till fredagen.;P Puss puss