onsdag, september 28, 2011

you know that sound...

Gårdagens elementmysterium löste sig ganska fort. Kom ju på att de ska byta ut något som har med elementen att göra, så det måste vara det de gjorde uppe hos grannen. Tyvärr innebär detta att man inte längre får sova på morgonen. I alla fall inte idag.

Ni vet de där borrmaskinerna som ofta används i filmer eller liknande. De där som borrar i asfalten och låter och vibrerar och oftast (i filmerna alltså) styrs av en snygg hunk med bar överkropp och trots att den vibrerar så mycket att världen skakar, kan han titta flirtigt på tjejerna som passerar och de fnissar? Vet ni vilka jag menar? I alla fall var det det ljudet jag vaknade av för en halvtimme sedan.

Kanske inte samma decibel men det var fan inte långt ifrån. Jag blev ju inte lite rädd om jag säger så. Hoppas de skyndar sig för jag vill inte vakna av det där ljudet fler gånger.

Dagar kvar:
"Kalkonlandet" - 7

Inga kommentarer: