söndag, september 04, 2011

a lot of fluids.

Lagfesten igår har idag gett mig en raspig hals. Brukar ju vara ett bra tecken och det var en bra kväll igår. Mycket skratt och underbara människor. Dock tror jag att halsen är raspig för att jag håller på att bli förkyld och det vore inte alls bra. Fick bra lovord efter gårdagens match och jag tycker att det vore surt att bli sjuk just nu.

Men lite te, vatten och vila ska väl kunna hjälpa till att hålla förkylningen borta ett tag. Känns dock inte så bra att det väntar fyra dagars jobb för det hade ju varit bra att inte använda rösten. Men jag ska inte klaga, jag har äntligen ett "riktigt" jobb, så nu ska jag vara tyst. I många avseenden.

Dagar kvar:
Jax Teller - 3
Damon Salvatore - 12
Dr. Sheldon Cooper - 19

Det viktigaste av allt:
16 17 18 19 20


Inga kommentarer: