söndag, november 25, 2012

halta anna.

Skyltsöndag har det varit idag. Men jag blev lite besviken. Både på "skyltningen" och på den bristande julmusiken. På skyltsöndagen ska man få lite julstämning, men den infann sig inte idag. Men jag får en chans till för jag ska till mamma nästa helg och då är det skyltsöndag i Boden. Jag hoppas stämningen blir bättre då.

Annars då? Ja, jag hade tänkt promenera in till stan, men tyvärr har jag fått nageltrång (sjuttioelfte på bara några månader, jag blir galen) så det är lite svårt att gå normalt. Men jag har gjort lite planka, situps och armhävningar (kan inte göra "vanliga", så jag gör på mitt sätt vilket är minst lika jobbigt, men jag klarar mer än en halv i alla fall) så lite har jag åstadkommit idag.

Nu ska jag gå och tvätta håret och sedan får vi se om jag ids se någon film eller om jag går och lägger mig. Har inte bestämt mig ännu.

2 kommentarer:

J sa...

Jag kör oxkså armhävningar på knä! :) Vill att de ska bli rätt och inte bara göras för sakens skull ;) Får man fråga vad det är för mål du har? :) Kram igen..

J sa...

Okej se där! Lät inte det väldigt mkt på kort tid?! Jag är ju så att jag hellre sätter för låga mål.. Är fortf osäker på mIna två kilo till jul ;) haha!! Men ger du dig fasiken på det så. Du är säkert bättre på sånt än mig! :) Ses imorgon!! :) kramar!