onsdag, september 11, 2013

det var det det.

Jaha. Tack för det liksom.
Från ingenstans kom smärtan i knäna, men jag tänkte att det berodde på löpturen tidigare. Halsen började ömma och det var väl kanske ett tecken som fick mig att tänka lite i alla fall. Tröttheten reagerade jag inte ens på då jag alltid typ är trött. Men när jag började svettas och frysa om vartannat kunde jag inte ignorera det längre.

Feber.

Inte mycket, men ändå feber. Tänkte jobba ändå, då jag ändå sitter själv i studion hela kvällarna. Men jag fick sluta ut det då jag knappt orkar sitta upp. Jävla piss och skit. Bara för att jag denna månad gått upp i tid på jobbet och jobbar typ varje kväll ska jag gå och bli sjuk. Jävla arsle!

Väntar på att svärmor ska ringa upp och förhoppningsvis komma hit och ta hand om den lille huliganen (som just för tillfället sitter och skriker i falsett, verkligen skitkul) medan älskade håller på att skruva ihop våran nya duschkabin.

Suck.

Dagar kvar:
 9 10 11 12 13

Inga kommentarer: