lördag, september 28, 2013

fågel, fisk och mittemellan.

Trots att jag fått bråka med FK min sista fredagkväll på jobbet (som förutom bråket har varit helt okej med tanke på att jag var klar före tolv och ändå suttit och sett Idol i två timmar, jag är jävlart bäst) på grund av att de har så många konstiga nyhetsartiklar som måste vara med och man inte har så mycket tid till godo (jag kommer absolut sakna jobbet men inte FK), lägger jag mig för att sova (i alla fall snart, ska bara varva ner lite först) med ett leende läpparna. Dels för att jag har världens skönaste täcke (älskade vet verkligen vad jag behöver) och dels för att älskade har arbetat i köket medan jag har varit på jobbet. Och imorrn blir det ännu mer gjort och snart kanske jag kan laga ordentlig mat igen och framförallt jag slipper diska i badrummet.

Jaja, nu ska jag läsa lite innan jag stänger de gröna. I morgon är det lördag och för en gångs skull ska denna småbarnsmamma dricka lite dancing-juice (för att citera Bruno Mars) och ta sig ut på krogen. Det var inte igår om man säger så. Det var inte ens förra månaden, snarare typ två månader sedan. Så det är på tiden.

Så, godnatt!

Inga kommentarer: