söndag, februari 09, 2014

En kalashelg!

Som rubriken säger har det varit en helg fylld av kalas.
Det började med namnkalas för lilla Svante igår. Det bjöds på smörgåsar, tårta och skönsång av bland annat kalasbarnets mamma.

Kvällen fortsatte med tjejmiddag i Munksund. Det bjöds på väldigt god mat, lika god cheesecake och sällskap i världsklass. Krogrundan var väl kanske inte lika rolig men är man gammal så är man.

Kalasandet fortsatte idag då det var födelsedagsfirande i Skuthamn för fina svägerskan Zandra. Trerättersmiddag och även här sällskap i världsklass.

För att sammanfatta litegrann så är jag fantastiskt lyckligt lottad som får äran att omges av så fantastiska människor. Utan mina vänner och min familj (även ni som inte varit med fysiskt i helgen) hade livet varit svartare än svart. Så tack för att ni finns och framförallt tack för att jag får vara en del av era liv!

Nåväl nu ska jag fortsätta med mitt soffliggande. Även om älskade hade hand om sonen imorse blev det ingen jättelång sovmorgon och med allt intag av diverse mat och sötsaker i helgen är jag ganska trött. Ska försöka att inte fastna här så sent men tyvärr vet jag av erfarenhet att det inte brukar bli så. Men någongång ska väl vara den första?!

Inga kommentarer: