onsdag, februari 05, 2014

två sjuklingar och jag.

Trots att jag är trött som fan känner jag mig ändå på ett rätt okej humör. Har varit på möte på Trygghetsrådet och min kontakt där är fantastisk. Jag går alltid därifrån med ett leende på läpparna och ett boostat ego. Om det kunde kännas så varje dag skulle livet vara lite ljusare. Och om detta egoboostande någongång kunde leda till ett nytt jobb skulle leendet på läpparna vara permanent.

Men det sägs ju att hoppet är det sista som lämnar människan och någongång ska väl vinden vända tillbaka.

Nu ska jag i alla fall gå ut och väcka den lilla huliganen, som sovit i snart tre och en halv timme. Helt galet. Men är man sjuk så är man. Inte för att det syns när han är vaken, men nätterna vittnar om en liten sjukling. Och nu har den stora också blivit sjuk. Verkligen awesome!

Inga kommentarer: