torsdag, februari 13, 2014

fortfarande sjukligt.

Äntligen verkar det ha vänt sig för sonen. Efter dryga tio dagar med feber till och från är han idag helt feberfri. Fast jag ska nog tillägga "hittills" för det är ju ett par timmar kvar av den här dagen. Men jag hoppas verkligen att han får vara frisk nu för det är inte kul för någon av oss att ha honom sjuk.

Tyvärr kan jag inte säga detsamma om mig själv. Har ändå varit relativt skonad från snor, hosta och feber de senaste dagarna och jag var och tränade i måndags och det kändes bra och även igår kändes det bra.

Fram tills inatt. Illamående som tusan. Till och med så illamående att jag fick lägga mig på köksgolvet när jag hämtade vatten inatt. Men inget vomerande eller dylikt. Tack för det. Dock vaknade jag med 39 graders feber. Suck!

Den har gått ner nu men jag är inte särskilt pigg och alert. Huvudvärk och slö. Jag är så jävla less på att vara sjuk. Jag vill träna. Eller åtminstone orka göra någonting annat än att ligga i soffan.

Fast jag är lite glad att jag/vi är sjuk/a just nu för det är en massa trevligt på teven så jag behöver inte känna dåligt samvete att jag måste se OS på teve eftersom det är det enda jag mäktar med för tillfället.

Jävla februari!

Inga kommentarer: