måndag, september 01, 2014

en av många dagar.

Då var vi här igen.
Året har gått fruktansvärt fort och framförallt sommaren. Kommer knappt ihåg någonting av den förutom att jag var på jobbet typ jämnt. Känns inte okej, men jag hoppas situationen ser annorlunda ut till nästa sommar.

Men det var inte det jag ville prata om. Jag ville prata om att vi har kommit till en av de bästa månaderna på hela året. Min månad. Ni som följt med ett tag vet ju att just denna dag börjar nedräkningen till min alldeles egna dag.

Har alltid tyckt om att fylla år och i år är inget undantag. Inte ens det faktum att jag går in i ett nytt årtionde gör att känslan att fylla år försämras. Ser fram emot att lämna åren som tjugoåring. De har varit fantastiska (och självklart mindre fantastiska, men så är det ju med allt) och det kommer förhoppningsvis fortsätta i den andan även fast jag snart måste börja skriva en annan siffra när jag skriver min ålder.

Och sen är ju åldern bara på pappret, man är så gammal som man känner sig!

Dagar kvar:
19 20 21 22 23

Ps. Kan dock inte lova att jag kommer komma ihåg att räkna ner varje dag.

Inga kommentarer: