söndag, september 21, 2014

hejdå tjugoåren!

Då var sista dagen här. Sista dagen som tjugonånting. Känns faktiskt helt okej att lämna tjugonånting-åren och kliva över trettiosträcket.

Det känns dock inte lika okej att behöva tillbringa min födelsedag ensam. Eller ensam är jag ju naturligtvis inte eftersom jag har huliganen, men utan älskade. Men jag har haft en fantastisk helg med firande av familjen i går. God mat och sällskap i världsklass. Och presenterna var inte så dåliga de heller. Min familj är verkligen bäst. Och då menar jag både den "gamla" och den "nya".

Många blommor blev det.
Ett äppelträd, så nu ska här bli äppelodlare.
Muffinsformar, spritsset, underställströja, ram med fin text
och ett par grymt sköna byxor
En signerad bild av mina husgudar (och yes autograferna är äkta)
En ny fin läsfåtölj (dock kommer den inte förrän vecka
43, men som jag ska läsa när den kommer)

Men det bästa av allt var ändå presenten från min underbara älskade:

140920
♥♥♥
(tyvärr måste jag vänta tills i slutet av veckan på att få bära
den på mitt finger då det inte riktigt var rätt storlek)

Dagar kvar:
1

Inga kommentarer: