tisdag, januari 10, 2006

Mysig hockeyfru.

En av fördelarna med att vara hockeyfru är alla mysbyxorna karln har.
Och alla vet ju hur mycket jag älskar mysbyxor och stora tröjor.
Det är helt underbart!
Jag glider runt här hemma i hans myskläder medan han är och pucklar på någon stackars liten pojke som inte vill ge honom pucken...
Det är hur bra som helst.
Jag har typ bott i hans tröja sen jag kom hem efter jul.
Kan man ha det bättre?

Jag firade min sista middag i lägenheten innan Stockholm (morgondagens middag kommer ju spisas i Furulund) med att köpa en pizza. Även fast jag inte var särskilt hungrig och magen var alldeles fucked up. Men är man så jävla trög som jag, så blir det lätt så..
Pizzan var dock god och jag är glad att jag köpte den, för nu slipper jag laga mat.
Great!
Däremot köpte jag en Coca-Cola, det var väldigt dåligt. Jag och karln har typ druckit sex liter cola på fyra dagar.. Är det hälsosamt eller vad?

Jaja... Jag kan inte skriva mer, för jag måste ha ena tummen så att jag kan hålla den för jag måste ju visa mitt stöd som hockeyfru.
HEJA ROSVIK!

2 kommentarer:

Anonym sa...

stöttar oversize mjukis =) Har själv mig en sambo som spelar hcokey så mer än ofta snor jag hans träningsbyxor =)

setonea sa...

lien du site https://www.dolabuy.ru/ comme ça répliques de sacs à main gucci lire toutes les informations ici Chrome-Hearts Dolabuy