måndag, januari 09, 2006

Sleeping Beauty.

Allvarligt.. Finns det något finare än att se på när han sover?
Jag tror inte det. Det är så underbart att bara sitta och se när han ligger och andas lugnt och ibland vänder han sig om och då gnyr han litegrann..
Så underbart.
Jag älskar honom. Jag älskar precis allt med honom och jag kommer älska honom för alltid.
Han är helt perfekt och det bästa av allt, det är att han är min. Bara min!

Tre dagar kvar nu.
Det börjar kännas i magen att jag snart ska lämna Ankars och Micke för åtta veckors slit i den kungliga huvudstaden.
Det är mycket som går runt i huvudet just nu. Men det är i alla fall skönt att boendet har fixat sig och att jag i samma veva får lära känna min kusin bättre. Det känns bra.
Men sen är det så mycket annat som far runt.
Jag är fortfarande rädd för hur jag kommer att reagera när jag måste ta mig fram i storstan alldeles själv. Jag är ju för fan livrädd av att gå hem från stan i Piteå, hur jävla paranoid kommer jag inte vara i Stockholm då?
Shit! Men det kommer nog bli bra. Jag är överdriver alltid när det kommer till sånt här. Jag får helt enkelt se till att jag hela tiden är omringad av annat folk, för där det finns människor kan ju ingenting hända. Eller hur?

Fan, va trött jag är.
Hade återigen svårt att somna igår. Sen ringde klockan tidigt i morse för att jag skulle upp till skolan och fixa lite praktiska saker inför resan.
Jag skulle vilja lägga mig ner och sova en stund, men det skulle vara omöjligt att somna eftersom mitt huvud är fullt av tankar.
Det är jättejobbigt.
Tre dagar! Fattar ni, tre dagar! Det är inte alls mycket. Sen är det åtta veckor som jag måste vara borta från den underbaraste människan i hela världen. Men som jag har sagt förr (eller sagt, eller väl att ta i, tjatat om, skulle nog passa bättre) vi kommer att klara det. Tiden kommer nog att gå fort eftersom jag (förhoppningsvis) kommer att ha massor att göra.
Sen när jag väl kommer hem då får jag spendera resten av mitt liv med honom. Det tänker jag göra också (om inget oförutsett skulle inträffa, men varför skulle det det?).

Usch, jag måste fan städa idag.
Mindre kul. Men jag hade tänkt få stöka undan julen innan jag far, för annars är det väl kvar när jag kommer hem i mars och det skulle göra ont i själen. Hahaha.. ;)
Men älsklingen måste få sova lite till, så jag får ta itu med städningen senare.
Det är tur att jag har Vänner som kan få mig sysselsatt (även om jag har svårt att koncentrera mig eftersom tankarna domineras av en sak), för annars skulle jag bli galen!

Jaja.. Kanske bäst att fortsätta se lite Vänner och vänta på att han ska vakna till.
Fast å andra sidan får han gärna sova lite till så att jag kan se på honom där han ligger så fridfull och fin.

Jag älskar honom och det känns skönt att kunna säga det också!

3 dagar, shit asså! Snart är det fan på riktigt...

Inga kommentarer: