fredag, augusti 10, 2007

Morgonstund.

Drömde om döden inatt. Det var fruktansvärt. Två av mina närmaste hade lämnat jordelivet fick jag veta i telefonen och när jag sedan skulle ringa min bättre hälft för att berätta säger han: "Jaha?" Fruktansvärt var bara förnamnet. Usch! Sen att jag inte har kunnat somna om efter den drömmen gör allting ännu värre. Suck!

Och som om inte drömmen och saknaden av mer sömn är nog, så vaknar jag med halvt nackspärr OCH halvt ryggskott (alltså "halvt" säger jag bara för att jag faktiskt kan röra mig, men det gör ont som fan annars).. Är det fredagen den 13e eller vad är det frågan om?

Frukost, morgonsnus och sen försöka få någon från Enrisvägen in till stan med min bok, för den glömde jag så klart där ute igårkväll, det är vad jag ska göra för att försöka få den här dagen lite bättre. Sen att solen har lyst hela dagen (och hela veckan för den delen också) gör mig faktiskt redan lite gladare. Jag gillar sommaren!

Inga kommentarer: