torsdag, augusti 09, 2007

Update.

Jag vet inte var jag riktigt ska börja. Det var alldeles för längesen jag skrev någonting här. Men jag kan säga att det inte är mitt fel. Datorn har varit dum och varit tvungen att bli inlämnad två gånger så vi har varit datorlösa alltför länge och nu vet jag inte riktigt hur jag ska hitta tillbaka till skrivandet. Men, men...

Jag kan i alla fall säga att jag just nu har "semester". Mina sju veckor avslutades i söndags och jag har nog aldrig varit så glad och lycklig över lite ledigt som när jag cyklade hem i söndagseftermidag. Puh! De sju veckorna innehöll så mycket att mitt huvud har varit alldeles konstigt hela tiden. Men jag kan ju dock säga att det känns mycket konstigt nu. Idag är det fjärde dagen i rad jag har kunnat sova ut på morgonen och sen bara varit. Känns konstigt att inte längre kliva upp skittidigt för att cykla till jobbet och ta hand om alla gamlingar som till och från har drivit mig till vansinne. Men jag kan inte bli alltför irriterad, de är ju gamla och då blir lätt lite förvirrat och konstigt..

Jaja, nu har jag skrivit ner litegrann i alla fall och jag ska försöka bli bättre. Men det är datorn det hänger på. Skärper den sig så blir det oftare om inte så kan det hända att den som går förbi vårat fönster kan få se en dator flyga. För det har varit nära tidigare gånger och nästa gång jag ingenting lova.....

Inga kommentarer: