tisdag, september 25, 2007

No More a'Capella.

När vi var på Dollarstore förra veckan investerade vi i en mycket bra grej. Eftersom jag går runt och sjunger varje tillfälle som ges (det blir många, tro mig) och när jag duschar sjunger jag. Jämnt! Förut hade jag alltid radion eller datorn på full volym och sjöng i kapp, men det fungerade bara när jag var ensam hemma och tiden inte var den att jag skulle väcka grannarna eller åtminstone störa dem. Så då blev det a'cappella i duschen och vissa låtar kan jag bara vissa rader av så det blev en mix av allt som kom upp i huvudet...

Men som sagt så var vi på Dollarstore (ja, det var dit jag körde första gången själv vid ratten) och hittade min nya älskling. Dusch-radion! Nu kan jag stå i duschen med musik alldeles intill och slipper a'cappella-sången och kan nu hädanefter sjunga med i alla låter och HELA låtarna, istället för bara några enstaka rader.

You got to love Dollarstore!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät ju super najs, en sån skulle man ha haft ;)