tisdag, september 18, 2007

An Ordinary Life.

Fick klagomål igår att jag är dålig på att uppdatera här. Kan vara sant, men jag har torka i intressanta saker att nämna. Jag har ett alldeles för alldagligt liv, så det händer oftast inte så mycket roligt...

Har i alla fall varit på språng hela dagen. Bilkörning hit och bilkörning dit. Men kul är det. Nu ska jag strax iväg igen. Jobbet väntar och den andra kvällen av tre den här veckan. Gårdagskvällen skred förbi precis som jag vill ha det. Inga händelser utöver det vanliga och till och med larmtelefonen var tyst (vilket är väldigt ovanligt), så jag hoppas på en likartad kväll, så att jag lugnt kan lösa mina sudoku mellan varven.

Jag har gått och blivit sudoku-crazy. Så fort jag ser ett sudoku blir jag galen och måste genast lösa det och kan jag inte lösa det blir jag helt knäpp. Tror ni det finns sudoku-rehab?

Inga kommentarer: