fredag, september 07, 2007

Week of Crap.

Det här har varit en jobbig vecka. Sovit som en kratta och har alldeles för mycket som går runt i huvudet. Behöver komma härifrån. Men när ska jag få tid till det? Den enda ljuspunkten var Sushis besök tidigare. Det var välbehövligt med lite kompistid, men någon som jag inte träffat på länge. Tack, Sushi!

Det känns skönt att det är fredag och med det snart slut på den här helvetesveckan. Idag skulle jag egentligen ha jobbat, men jag tog en "sjukdag". Vilket jag faktiskt inte har gjort på mycket länge. Men imorse kände jag inte för att gå till jobbet och vara trevlig och hjälpsam, jag ville bara dra täcket över huvudet och helst av allt vakna upp nästa vecka. Ungefär den känslan jag har haft hela veckan, faktiskt. Men det går ju inte. Man måste ju vakna någon gång.

Har fördrivit första delen av den här dagen i soffan (så som en riktig sjukling skulle ha gjort) tittandes på Scrubs. Trevligt. Men det slog mig att för det första är jag inte sjuk på riktigt och sen så kommer jag bli knäpp om jag sitter inne hela dagen, speciellt med det fina vädret som visar sig utanför mitt fönster. Så nu håller jag på att fylla på mobilen med fler delar av min ljudbok, Flickan som lekte med elden och sen ska jag ta på mig lite sköna kläder och promenera bort till Dollarstore för lite onödiga inköp (känner mig värd sånt, efter den vecka jag haft) och sen fortsätta dagen i soffan och doktorerna på Sacred Heart... Om inte någon hör av sig och vill ta med mig ut på något roligt ikväll. För det känner jag att jag måste ha. Roligt alltså...

Inga kommentarer: