fredag, september 28, 2007

Same, Same But Different.

Det är helt sjukt hur dagar kan skilja så. Igår vid den här tiden hade jag hunnit med mycket. Men idag har jag endast hunnit med att dricka en te, läsa tidningen, äta en smörgås och gjort stjärtavtrycket i soffan ännu djupare. Produktiv dag? I don't think so!

Funderar på om jag ska klä på mig något vettigt (sitter i mjukiskläderna) och ta mig ut. Solen skiner och även om termometern visar kallt, känns det som att det kan bli skönt att gå ut. Skulle behöva någonting nytt till garderoben (men säg ingenting till Micke, han tycker nämligen att jag har nog) och igår kväll när det var tjejkväll, kände jag inte riktigt för att ställa mig i kö till provrummet, för det var verkligen lååång kö. Usch, tycker inte om när det är för mycket folk. Dock roligt att träffa Frida. Det var längesen, vill jag lova. Sötnosen!

Clas Ohlsons var den enda butiken som gick att röra sig i, så där köpte jag en ny plattång. Min gamla suger! Så kanske jag ska ge mig ut idag, det kommer kanske vara folk, men aldrig lika mycket som igårkväll. Eller?!

Inga kommentarer: