fredag, augusti 12, 2011

be careful what you wish for.

När jag kom till jobbet hade jag en lycklig känsla i kroppen. Norran stod på schemat och Norran är en mycket bra tidning (med det menar jag att man brukar få åka hem tidigare). Tyvärr kan det hända att det inte blir något sådant. Vi är nämligen en man kort och därför blir det en tidning över.

Vi som jobbar (fyra stycken) delar på den övergivna tidningen (VK) och det kan ju i och för sig gå bra i slutändan, det vet vi ju inte än, men det känns som att det kan bli en lång kväll. Någon som redan tycker att det börjar bli för mycket är min rygg. Den är på väg att lägga in en protest, men jag ska gå och "hänga mig i dörrposten" för att kanske hindra något sådant. Ni kan ju hålla tummarna. Både att jag slipper en lång kväll och att jag slipper reda ut en eventuell protest från ryggen.

Inga kommentarer: