tisdag, augusti 16, 2011

I can't remember I sent you an invitation.

Vi har fått en oinbjuden gäst på toaletten. En äcklig jävla koggamoj. Han låg i badkaret, (jag säger "han" även om jag inte vet könet, men det kan omöjligt vara en "hon", för tjejer brukar oftast inte vara äckliga) så jag försökte dränka honom. Men det gick inte så bra. Jag stängde dörren istället.

Förhoppningsvis har han självdött innan jag ska dit nästa gång, annars blir det problem att göra toabestyren. Tyvärr verkar jag inte få någon hjälp av älskade. Han tittade på mig, suckade, skakade på huvudet och kallade mig löjlig för att jag betedde mig som en femåring. Men om man står öga mot öga mot en insekt som har en decimeter långa ben är det inte så jävla lätt att behålla lugnet.

1 kommentar:

Jecka sa...

Hahaha, klart det måste va en han! HAAAAATAR koggamojj (eller geggamojj som jag säger ;P ) Det är ju fan som spindlar som kan flyga. Huvva!!