tisdag, augusti 16, 2011

that light is kinda blurred.

Min dag så här långt: Spenderat en dryg halvtimme på Bilprovning där jag fick veta att bilen behöver lite service. En lampa är tydligen "diffus" och sedan var det fel på en bromsslang. Sedan spenderade jag ytterligare en halvtimme i en fåtölj (som i och för sig var rätt så skön) på Arbetsförmedlingen för att sedan få prata med en tant som "bara ska göra en daganteckning så kontaktar Ulf (min handläggare) dig". Givande dag!

Har precis ätit lite leftovers från gårdagen. Kom nämligen hem från träningen igår till ett uppdukat bord (det får hemskt gärna hända fler gånger) med ingredienser till tacos. Gott var det. Både igår och idag. Tyvärr fick jag ont i huvudet av att vara på bilprovningen, så jag ska lägga mig i soffan och se någon serie. Förhoppningsvis klarar jag mig från att somna den här gången. Men med tanke på tidigare erfarenheter av just "ligga i soffan och se serier" är nog chansen att klara det rätt så liten.

Inga kommentarer: